Strona główna
Menu:
GMINA PODGÓRZYN
WŁADZE

Urząd Gminy

Rada Gminy

kadencja 2002-2006

kadencja 2006-2010

kadencja 2010-2014

Aktualności

Komisje Rady Gminy

kadencja 2014-2018

Oświadczenia majątkowe

Sołtysi

DOKUMENTY PRAWNE
BUDŻET
OCHRONA ŚRODOWISKA
SERWIS INWESTYCYJNY
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
WYKAZ SPRAW
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
FORMULARZE I WNIOSKI
INFORMACJE NIEUDOSTĘPNIANE W BIP
STYPENDIA I ZASIŁKI SZKOLNE
KONTROLE
POŻYTEK PUBLICZNY
WYBORY
MIENIE KOMUNALNE
PRACA
OŚWIATA
NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
KONSULTACJE SPOŁECZNE
ZABYTKI
Podmioty:
Jednostki organizacyjne

Gminna Biblioteka Publiczna w Miłkowie

Gimnazjum Gminne w Sosnówce imienia Janusza Korczaka

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Podgórzynie

Przedszkole Publiczne w Podgórzynie

Szkoła Podstawowa w Podgórzynie

Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Sosnówce

Szkoła Podstawowa w Ścięgnach im. W.S. Reymonta

Zespół Szkolno-Przedszkolny im. S.Marusarza w Miłkowie

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Podgórzyn zs w Miłkowie

Jednostki pomocnicze

Redaktor strony
admin admin
Rejestr zmian
Data utworzenia: 2010-12-10 16:17
Ostatnia zmiana: 2014-11-06 14:22
Licznik odwiedzin
Aktualna strona:1179
Wszystkie strony:1427689

Wersja do wydruku

Instrukcja obsługi
Kontakt
Urząd Gminy w Podgórzynie
ul. Żołnierska 14,
58-562 Podgórzyn
telefon: (075) 76 21 093
fax: (075) 76 21 358
e-mail: gmina@podgorzyn.pl
strona: www.podgorzyn.pl


Aktualności


 

PRZEWODNICZĄCA RADY GMINY
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 14,oo – 16,oo

      I N F O R M A C J A
Dnia  31 marca 2011 r.  o   godz. 10:00 w Domu Kultury „Ekran” w Miłkowie  odbędzie się  Sesja   Rady  Gminy    Podgórzyn.

Proponowany porządek obrad:

1.  Informacja na temat bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy
     Podgórzyn.
2. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia lub nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie 
    w budżecie gminy na rok 2012 środków stanowiących fundusz sołecki.
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2011 rok.
4. Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Podgórzyn z
    organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w ustawie z dnia 
    24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, w roku 2011.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany studium uwarunkowań i kierunków 
    zagospodarowa nia  przestrzennego dla wsi Staniszów w Gminie Podgórzyn.
6. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania
    przestrzennego dla wsi Staniszów w Gminie Podgórzyn.
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowej przejścia i

    przejazdu.
8. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży prawa użytkowania wieczystego
    nieruchomości gruntowej w Podgórzynie.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia do sprzedaży nieruchomości
    niezabudowanej w Ścięgnach z gminnego zasobu nieruchomości.
10.Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia na okres 10 lat nieruchomości 
    niezabudowanych z gminnego zasobu nieruchomości.
11.Podjęcie uchwały w sprawie nabycia w skład mienia gminnego nieruchomości
    gruntowej w Sosnówce.
12. Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży prawa użytkowania wieczystego 
     nieruchomości gruntowej w Miłkowie.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia do sprzedaży nieruchomości w drodze
      bezprzetargowej, w celu poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości
      przyległej w Borowicach.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia bądź odmowy zatwierdzenia taryf dla
      zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie
      Gminy Podgórzyn.
15. Podjęcie uchwały w sprawie dopłaty dla odbiorców usług zbiorowego zaopatrzenia
       w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków z terenu Gminy Podgórzyn.
16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.
17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.
18. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Szkole Podstawowej w Podgórzynie.
19. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Miłków.
   

Przewodnicząca Rady Gminy Podgórzyn

 

INFORMACJA


Dnia 27 stycznia 2011 r.  o  godz. 11:00 w Domu Kultury „Ekran” w Miłkowie  odbędzie się  Sesja   Rady  Gminy    Podgórzyn.


Proponowany porządek obrad:

1. Uchwalenie budżetu gminy na 2011 rok.
2. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej
    Gminy  Podgórzyn.
3. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych
    przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów 
    komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu 
    nieczystości ciekłych.
4. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii 
    i Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na 2011 rok.
5. Podjęcie uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania
    członków gminnego zespołu interdyscyplinarnego oraz  szczegółowych
    warunków jego funkcjonowania.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VI/40/2003 Rady Gminy
    Podgórzyn z dnia 3 marca 2003r. w sprawie ustalenia Statutu Gminy
    Podgórzyn.
7. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela do Związku Gmin
    Karkonoskich.
8. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Rady Gminy na 2011 rok.
9. Podjęcie uchwały w sprawie planu pracy Komisji Rewizyjnej.  

 

Przewodnicząca Rady Gminy Podgórzyn

INFORMACJA

Dnia  29 grudnia  2010 r.  o  godz. 11:00 w Szkole Podstawowej w Podgórzynie odbędzie się  Sesja   Rady  Gminy    Podgórzyn.


Proponowany porządek obrad:


1. Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Wójta Gminy Podgórzyn.
2.  Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2010r.
3. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia wydzielonego rachunku dochodów i
    wydatków nimi finansowanych dla jednostek budżetowych.


Przewodnicząca Rady Gminy Podgórzyn

INFORMACJA

Dnia  13 grudnia  2010 r.  o  godz. 12:00 w Domu Kultury „Ekran” w Miłkowie  odbędzie się  Sesja   Rady  Gminy    Podgórzyn.


Proponowany porządek obrad:


1. Złożenie ślubowania przez nowo wybraną Wójt.
2. Powołanie Komisji Rewizyjnej.
3. Powołanie składów osobowych do Komisji Rady Gminy.


Przewodnicząca Rady Gminy Halina Klepka